پرده برقی, ویدئو

ست کردن ریموت با موتور Am 35 بالارو

ست کردن ریموت با موتور Am 35 بالارو

برای ست کردن ریموت با موتور AM 35 بالارو، معمولاً این عملیات به صورت زیر انجام می‌شود. توجه داشته باشید که مراحل ممکن است بسته به سازنده و مدل دقیق موتور و ریموت متغیر باشد. در هر صورت، مراحل زیر می‌توانند به عنوان یک راهنمای کلی برای ست کردن ریموت با موتور AM 35 بالارو خدمت کنند:

  1. فعالسازی حالت سینک (Sync) روی موتور:
    • به دفترچه راهنمای کاربر موتور مراجعه کنید و مراحل مربوط به فعالسازی حالت سینک (Sync) را بررسی کنید. معمولاً این عملیات با استفاده از دکمه‌های موجود بر روی موتور یا با ترتیب خاصی از دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.
  2. تعیین کانال یا کد ریموت:
    • روی ریموت کنترل، دکمه‌ای که به عنوان “پیر” یا “Learn” شناخته می‌شود را فشار دهید. سپس یکی از دکمه‌های تعیین شده برای موتور را انتخاب کنید.
  3. انجام فرآیند سینک:
    • با انجام مرحله‌های مربوط به موتور، اطمینان حاصل کنید که موتور در حالت سینک باشد. دکمه‌ای روی ریموت را فشار دهید که سیگنال به موتور منتقل شود.
  4. تست عملکرد:
    • پس از انجام مراحل فوق، تست کنید وضعیت سینک بین ریموت و موتور را بررسی کنید. دکمه‌های مختلف ریموت را فشار داده و مشاهده کنید که آیا موتور به درستی واکنش نشان می‌دهد یا خیر.

توصیه می‌شود که پیش از شروع هر گونه تنظیمات، به دقت دفترچه راهنمای کاربر موتور AM 35 و ریموت کنترل مراجعه شود تا مراحل دقیق و نکات مربوط به مدل خاص شما مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *